  • Data: 2006-02-13 20:14:47
    Temat: Re: Zakaz + "Nie dotyczy mieszkańców"
    Od: "Grzesiex" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Baranem nazwałabym prędzej kogoś, kto nie rozumie idei takiego znaku i
    > uparcie blokuje miejsce komuś, kto mieszka w danym miejscu i ma prawo
    > postawić swój samochód w pobliżu miejsca zamieszkania.

    A ja baranem nazwie kogoś takiego kto nie rozumie że do mieszkańców może
    ktoś przyjechać nie znać okolicy to gdzie się ma bujać? Nie mieszkamy w
    Texasie i nie obowiązuje u nas święte prawo właśności miejsca parkingowego.
    Ciekawe gdzie twoi goście stawiają swoje samochody? A może nikt cię nie
    odwiedza bo nie pozwalasz im parkować na swoim osiedlu.
    Grzesiex