eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoŻagiel, warunkowe rozwiązanie umowy - czy to jest oszustwo? › Re: Żagiel, warunkowe rozwiązanie umowy - czy to jest oszustwo?
  • Data: 2005-04-13 23:25:59
    Temat: Re: Żagiel, warunkowe rozwiązanie umowy - czy to jest oszustwo?
    Od: piwar <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Beniamin napisał(a):

    > I wszystko się zgadza. Przelew wyszedł z mBanku sesją wychodzącą o 13:25
    > w piątek, a przyszedł do ING pierwszą sesją przychodzącą w poniedziałek
    > (w ING jest ok 11:00). W soboty i niedziele sesje się nie odbywają, więc
    > tak już jest.

    Chyba jednak nie.
    Regulamin systemu Elixir:
    § 35
    5. Zbiory wynikowe z rozliczeń międzybankowych są przekazywane przez Izbę:
    1/ do godz. 10.30 w sesji porannej,
    2/ do godz. 14.30 w sesji popołudniowej,
    3/ do godz. 17.00 w sesji wieczornej.
    Coś mi się wydaje, że pieniądze wysłane o 13:25 z mBanku, o 14:30 muszą
    być już w ING.

    Pozdr.
    piwar.