eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZabrali mi prawo rękojmii, a serwis mnie oszukałRe: Zabrali mi prawo rękojmii, a serwis mnie oszukał
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.intelink.pl!news.bipnet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Miroo \(usun USUNTO z adresu!\)" <U...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zabrali mi prawo rękojmii, a serwis mnie oszukał
    Date: Wed, 11 Sep 2002 15:00:36 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 26
    Message-ID: <alnesl$t9c$1@news.tpi.pl>
    References: <allsho$vo$1@news2.tpi.pl> <aln16v$q87$1@news.gazeta.pl>
    <2...@a...swietochlowice.dialup.inetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.244.76.131
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="windows-1250"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1031749333 29996 212.244.76.131 (11 Sep 2002 13:02:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Sep 2002 13:02:13 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4910.0300
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4522.1200
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:107037
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Lukasz" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:28927-1031748674@as3-238.swietochlowice.dialup.
    inetia.pl...
    > uprawniony z tytulu gwarancji i oczywiscie rekojmi ma prawo wyboru z czego
    > korzysta. wyjatek jest tylko jeden: w jednym czasi nie mozna korzystac z
    obu
    > instytucji naraz. ale jesli raz co do danej wady korzystalismy z gwarancji
    > /zrobiono/ to nastepnym razem co do tej samej wady mozemy sobie znow
    wybraz
    > czy korzystamy z gwarancji czy rekojmi. po prostu nie mozna mieszac
    > uprawnien wynikajacych z gwarancji i rekojmi w skrocie "troche tego troche
    > tego" co do danego przypadku

    Problem w tym, że rękojmię załatwiasz u sprzedawcy,
    a ten z kolei nie sprzedał tego "wolnego od wad"
    aparatu, więc nie odpowiada na zasadach rękojmii.

    Pytanie brzmi - czy powinien odpowiadać za
    sprzęt dostarczony przez serwis na wymianę, czy nie?

    Jeśli nie to:
    Pytanie drugie - czy serwis odpowiada na zasadach
    rękojmii za ten wymieniony sprzęt - nie jest przecież
    sprzedawcą?

    Pozdrawiam ... Miroo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1