eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZabrali mi prawo rękojmii, a serwis mnie oszukał › Re: Zabrali mi prawo rękojmii, a serwis mnie oszukał
  • Data: 2002-09-11 20:28:41
    Temat: Re: Zabrali mi prawo rękojmii, a serwis mnie oszukał
    Od: "Andrzej Nowak" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > sprzedal/nie sprzedal
    > przeciez istotny jest rachunek, paragon, kwit kasowy,
    > ktory stanowi umowe kupna-sprzedazy i okresla strony umowy.
    > Wymiana towaru na inny, zgodny z oryginalnym, jest dokonywana wtornie do
    > zawartej umowy, zatem nie stanowi zmiany umowy kupna-sprzedazy co do
    > oznaczonego przedmiotu i stron umowy.
    > Czy kupujacy samodzielnie kontaktuje sie z serwisem, czy za
    > posrednictwem sklepu to jest jedynie procedura techniczna,
    > nieistotna dla przyslugujacych mu praw z tytulu rekojmi/gwarancji.
    >
    > Wymiana sprzetu nowego na wolny od wad oznacza przeciez wymiane na
    > sprzet o cechach nowego, czyli bez zarysowan, sladow uzycia,
    > stanowiacych wady o istotnym znaczeniu dla ceny towaru.
    >
    > Przedmiotem umowy jest zakup nowego, nieuzywanego sprzetu,
    > a zatem w wyniku procedury realizacji praw wynikajacych z
    > gwarancji/rekojmi klient nie moze zostac obdarowany towarem uzywanym o
    > cechach uzywania, ktorego wartosc jest istotnie nizsza od ceny nowego
    > towaru, ktory nabyl.
    >
    > Jacek

    No tak ale co mam zrobić jeżeli serwis mnie tym aparatem używanym własnie
    obdarował. Do kogo się zwrócić.
    Dziś byłem w Pihu i jestem załamany. Oni nic nie mogą i nic nie zrobią.
    Najsilniejsze stanowisko więc wydaje się mieć Rzecznik Konsumentów. Już
    byłem ale tam sprawa się ciągnie strasznie długo. Toć nie będę się sądził z
    HP bo i tak przegram. Mam ważniejsze rzeczy do roboty. Jedynym wyjściem
    wydaje się poinformowanie innych potencjalnych nabywców sprzętu HP o
    kruczkach tkwiących w umowie. Jestem zdania, że każda firma każdy człowiek
    (niemal) potrafi stworzyć takie warunki gwarancji
    iż bez najmniejszego wysiłku oszuka klienta. Poważne firmy ( nawet malutkie
    lokalne ) tego nie robią bo zależy im na kliencie. Jeżeli taka wiadomość się
    rozniesie tzw. drogą pantoflową to taka firma szybko przestanie istnieć z
    oczywistych powodów.
    Po tym co zrobił HP i co dalej robi ( bo smieją mi się w twarz ) będę z
    przyjemnością informował wszystkich o sposobie postępowania tej firmy.
    Zaczne od grup dyskusyjnych, nie ominę oczywiście "cyfrówki". Myśle że dużo
    straci HP. Ja będę pisał o tym aż mi się znudzi. A co trzeci post zaczyna
    się "co wybrać ? "
    :)
    Dziękuje wszystkim za porady


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1