eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZabrali mi prawo rękojmii, a serwis mnie oszukał › Re: Zabrali mi prawo rękojmii, a serwis mnie oszukał
  • Data: 2002-09-11 13:00:36
    Temat: Re: Zabrali mi prawo rękojmii, a serwis mnie oszukał
    Od: "Miroo \(usun USUNTO z adresu!\)" <U...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Lukasz" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:28927-1031748674@as3-238.swietochlowice.dialup.
    inetia.pl...
    > uprawniony z tytulu gwarancji i oczywiscie rekojmi ma prawo wyboru z czego
    > korzysta. wyjatek jest tylko jeden: w jednym czasi nie mozna korzystac z
    obu
    > instytucji naraz. ale jesli raz co do danej wady korzystalismy z gwarancji
    > /zrobiono/ to nastepnym razem co do tej samej wady mozemy sobie znow
    wybraz
    > czy korzystamy z gwarancji czy rekojmi. po prostu nie mozna mieszac
    > uprawnien wynikajacych z gwarancji i rekojmi w skrocie "troche tego troche
    > tego" co do danego przypadku

    Problem w tym, że rękojmię załatwiasz u sprzedawcy,
    a ten z kolei nie sprzedał tego "wolnego od wad"
    aparatu, więc nie odpowiada na zasadach rękojmii.

    Pytanie brzmi - czy powinien odpowiadać za
    sprzęt dostarczony przez serwis na wymianę, czy nie?

    Jeśli nie to:
    Pytanie drugie - czy serwis odpowiada na zasadach
    rękojmii za ten wymieniony sprzęt - nie jest przecież
    sprzedawcą?

    Pozdrawiam ... Miroo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1