  • Data: 2006-10-06 12:35:46
    Temat: Re: Zaatakowało mnie czterech kanarów.
    Od: "Myszkin" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I tym sposobem Myszkin zrobił sobie krzywdę... Na własną prośbę.
    >
    > M.

    O nie, nie drodzy panowie! Nie plećcie głupot. Świadków już mam!!!
    Już posłałem liścik do ZKMu, że ich pozwę. Oni jesli będą się
    upierali przy swoim pozwą mnie o zapłacenie za przejazd, a ja
    niedość, że się będę odwoływał w nieskończoność (opisując w
    odwołaniu szczsgółowo przebieg zdarzenia) to będę tak długo
    ciągnął tą sprawę aż otrzymam zadośćuczynienie z ich strony za
    straty materialne i moralne. Nie wystarczy mi tylko wycofanie kwitu ale
    dodatkowo nalezy mi się odszkodowanie. Nie ujdzie im płazem to, że
    zdarli ze mnie całą górną część garderoby. Byłem goły od pasa
    w górę i ubierałem się w autobusie. Był tłok i pełno
    chcichoczących dziewczyn jadących do szkoły. Miały ubaw po pachy. I
    to mam im puścić płazem? O nie - przenigdy!!!