eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTen pan już nigdy okien wybijać nie będzie [sprawę bada/"bada" prokuratura/ziobrotura] › Re: Wzorce odpowiedzialności politycznej: Lubin 2021 (PiS) v. Smoleńsk 2010 (PO+PSL) [Was: Ten pan już ...]
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Wzorce odpowiedzialności politycznej: Lubin 2021 (PiS) v. Smoleńsk
    2010 (PO+PSL) [Was: Ten pan już ...]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <61102388$0$513$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <61102814$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <eog2gq4x9bz2$.1uwmcnc54el52.dlg@40tude.net>
    <6110f995$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <ywlzg2erz2h0.18pel2qx6ze6q$.dlg@40tude.net>
    <61115606$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <1gmymjuhf139g$.d0qw2fuqab0n$.dlg@40tude.net>
    <61117559$0$552$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <61118fd4$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <9GlQI.424122$nc1.360774@fx12.ams1>
    <6111ffb3$0$517$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <1u99do2zi3zr7.awqry3ub5ai$.dlg@40tude.net> <a...@w...eu>
    Date: Sun, 15 Aug 2021 23:51:15 +0200

    On Wed, 11 Aug 2021 13:19:10 +0200 (CEST), A. Filip wrote:

    > Samolot był wojskowy, jego załoga (piloci) była wojskowa. Psychiatra
    > min. Klich (PO) był ministrem od wojska (MON). W wersji
    > Laska-Millera-Adnodiny i jego własnej wersji *na koniec* Klich (PO) był
    > ministrem który *DAŁ* sobie wciskać ciemnotę że zalecania po katastrofie
    > w Mirosławcu (2008) zostały wprowadzone w życie. Nie żebym całkiem w to

    Jedno zostalo - nawigator czytal radiowysokosciomierz.
    Co sie zreszta przydalo, bo mialo sznse ich uratowac.

    > wierzył w te wersje ale nawet te wersje pogrąża jego, jego premiera
    > (Tusk) i jego partie (PO) po linii odpowiedzialności szefa/ministra.
    > Minister dający sobie wciskać ciemnotę jest tak PO kompetentny że
    > premier Tusk (PO) MUSIAŁ go trzymać na stołku rok po "zdarzeniu"?

    Czasem uzasadnionie - zanim odejdzie, niech wyp* winnych wlasnej
    dymisji, czyli tych, co mu ciemnote wciskali.
    No i wyp* caly pułk ... a moze to juz nastepca.

    > Ja mogę że zgrzytem zębów zaakceptować brak odpowiedzialności
    > _karnej_ min Klicha (PO) ale ponad rok braku odpowiedzialności
    > _politycznej_ premierowi Tuskowi i PO nie wybaczę _NIGDY_.

    Co by nie mowic, to Tusk tymi samolotami latal czesto.
    Klich chyba tez.

    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Bogdan_Klich

    "Okres kierowania MON przez Bogdana Klicha był krytykowany przez część
    prasy fachowej i określany wręcz jako najgorszy do tej pory w III RP.
    W szczególności zarzucano ministrowi brak planowania rozwoju i
    przypadkowe zakupy niepotrzebnego sprzętu. "

    No i kogo tu oskarzyc, lub prosic o sprostowanie? :-)

    J.