eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTen pan już nigdy okien wybijać nie będzie [sprawę bada/"bada" prokuratura/ziobrotura] › Re: Wzorce odpowiedzialności politycznej: Lubin 2021 (PiS) v. Smoleńsk 2010 (PO+PSL)
  • Data: 2021-08-17 14:05:03
    Temat: Re: Wzorce odpowiedzialności politycznej: Lubin 2021 (PiS) v. Smoleńsk 2010 (PO+PSL)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:

    > No wiesz - trudno powiedziec "w szpony PiS", bo bylo to w szpony
    > Klepacz, a i mocno watpliwe czy sam by kolejna kadencje wygral.
    > A nawet jakby wygral, to co bylo za kolejne 4 lata?
    >
    > Poza tym to nie tylko saksy, ale tez jednak prestiz dla kraju.
    > Lepiej by bylo, gdyby oddal Rade Europy innemu politykowi?
    > Bo Kaczynskiemu takiego stanowiska nie zaproponowali.

    Ty dajesz wyjaśnienia dobre dla politycznego "przeciętniaka".
    Oskarżenie Donalda Tuska o "przeciętniactwo" i brak zdolności
    przewidywania na lata naprzód to śmiertelna obraza IMHO.

    A poważniej: Ja chciałbym pogratulować Tuskowi zabójczej (dla PO)
    skuteczności w eliminowaniu konkurencji dla swojego przywództwa PO.
    Dla Tuska sukces, dla PO śmierć (po paru+ latach).

    --
    A. Filip