eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTen pan już nigdy okien wybijać nie będzie [sprawę bada/"bada" prokuratura/ziobrotura] › Re: Wzorce odpowiedzialności politycznej: Lubin 2021 (PiS) v. Smoleńsk 2010 (PO+PSL)
  • Data: 2021-08-17 13:50:18
    Temat: Re: Wzorce odpowiedzialności politycznej: Lubin 2021 (PiS) v. Smoleńsk 2010 (PO+PSL)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 11 Aug 2021 14:00:36 +0200 (CEST), A. Filip wrote:
> [...]

    No ale co - mieli powiedziec, ze zaloga jest niesprawna, a Tusk moze
    latac?

    Rosjanie to mogli nie pozwolic przyleciec.

    A czy nie mogli zabronic ladowania ... moze i mogli, ale nie wypadalo.
    Zreszta rozsadny pilot na 100m widzi ze nic nie widzi i odlatuje -
    nasi tez chyba tak planowali, ale nie wyszlo.

    > Pozwolisz że zacytuje ci rosyjską mądrość ludową (przysłowie):
    > "Winny jest zawsze dróżnik".
    >
    > Może minister mógł gówno zrobić (ja wątpię by kompetentny nie mógł).
    > Tyle że jak wyleci to jego następca raczej+ nie odpuści podwładnym
    > zwyczajów przez które ministrowie wylatują jak sam jest ministrem.

    Niekoniecznie.
    Posada i tak jest kilka lat, a nowy moze miec powiedziane "musimy
    kogos wywalic, ale nic nie rob - tego sie nie da naprawic".

    J.