  • Data: 2003-09-15 11:14:30
    Temat: Re: Wzór umowy "sąsiedzkiej"
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2003-09-15 10:28, m...@...pl napisał(a):

    >Moj sasiad przeprowadza remont na granicy dzialki. W ten sposob wchodzi poprzez
    >docieplenie budynku o 10 cm na moja dzialke. W zamian zobowiązał się do
    >podniesienia wypustów kominowych /dym ciagle leci do mych okien" oraz zalozenie
    >rynien "woda leci na moja dzialke z jego dachu".
    >
    >Czy ktos moglby polecic - wzro umowy na podstawie ktorej bede mogl dochodzic
    >swoich roszczec gdyby sasiad nie wywiazywał sie ze swojego zobowiazania?

    Umowa
    pomiędzy Janem Kowalskim, zamieszkałym tu i tu, legitymującym się
    dowodem o numerze XX13918234, zwanym dalej Wykonawcą Remontu a
    Czesławem Nowakiem, zamieszkałym tam i tam, legitymującym się dowodem o
    numerze YY23023023, zwanym dalej Sąsiadem
    w sprawie przeprowadzanych przez Wykonawcę Remontu prac remontowych na
    swojej posesji, podpisana w Kopytkowie dnia 31 czerwca 2003 r.
    Par. 1.
    Sąsiad zobowiązuje się umożliwić Wykonawcy Remontu dostęp Wykonawcy
    Remontu na swoją posesję w celach umożliwiających mu sprawne wykonanie
    prac remontowych.
    Par 2.
    Wykonawca Remontu zobowiązuje się podnieść wypusty kominowe i założyć
    rynnę na terenie swojej posesji.
    Par. 3
    Wykonawca Remontu zobowiązuje się wykonać prace wspomniane w par. 2 do
    dnia 10 października 2003 r.
    Par. 4.
    W przypadku niespełnienia przez Wykonawcę Remontu warunków opisanych w
    par. 2 do dnia określonego w par. 3, zobowiązuje się on do wypłaty na
    rzecz Sąsiada odszkodowania w wysokości...
    Par. 5
    Niniejsza umowa została wykonana w dwóch jednakowych egzemplarzach dla
    każdej ze stron
    Podpis Sąsiada Podpis Wykonawcy Remontu

    Czy jakoś tak, uzupełnijcie co trzeba.

    >Czy wystarczy tylko jego podspis w obecnosci swiadkow, czy nalezy potwierdzic
    >autentycznosc tego podpisu u notariusza.

    Myślę, że nie trzeba notariusza, ani nawet świadków, ale jeśli nie ufasz
    - to czemu nie?
    - Szwejk

    --
    www.wielkawojna.prv.pl 1914-1918