  • Data: 2003-09-15 11:43:59
    Temat: Re: Wzór umowy "sąsiedzkiej"
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2003-09-15 13:34, Liwiusz napisał(a):

    > Pytanie trochę z innej beczki: Czy wciskanie we wszelkich wzorach umów numeru
    >PESEL, numeru dowodu osobistego itp. jest konieczne? Czy nie wystarczy samo
    >imię i nazwisko? Przecież ci panowie znają się osobiście, w kwestiach spornych
    >("to nie ja podpisałem") nie będzie się liczył PESEL, tylko kto faktycznie
    >podpiasł umowę - identyfikacja na podstawie podpisu.

    Nie jest potrzebny, ale na pewno jakoś określa osobę. Widzisz, znają się
    osobiście - to nie argument. Są całe rodziny, które od lat się nie
    odzywają do siebie, bo kiedyś szwagier pożyczył bratowej, a przecież od
    rodziny umowy brać nie będzie itd. Co im szkodzi? "kochajmy się jak
    bracia, liczmy się jak Żydzi" Poza tym to co napisałem, to nie jest
    umowa, tylko pewien wzór. Pewnych rzeczy tam na pewno brakuje, a pewne
    można wykreślić.
    - Szwejk

    --
    www.wielkawojna.prv.pl 1914-1918