    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wyrok nakazowy - chyba dziwny :)
    Date: Wed, 04 Feb 2009 10:00:05 +0100

    Piotr Jarzebski pisze:

    > Jedyny sensowny zarzut jaki mi przychodzi do głowy to przedawnienie ale
    > bez informacji o fakturach... trudno będzie, chyba że się udam do TP
    > S.A. i wygrzebie jakie to są faktury. Jeśli chodzi o niewłaściwość sądu
    > (mocną niewłaściwość - circa about 500 km) to bym nawet się nie kłócił
    > bo i tak teraz jestem w Warszawie.

    Wskaż, że rozwiązałeś umowę z TP wtedy-a-wtedy, zatem nawet
    najmłodsze roszczenia są już przedawnione. Raportuj w przyszłości jak
    dalej sprawa się potoczyła :)

    Generalnie złożyłbym takie zarzuty:
    1/ przedawnienie
    2/ nieistnienie zobowiązania (wszystko opłaciłeś, a do żądań nie możesz
    się ustosunkować, nie są bowiem konkretne)
    3/ sprawdź, czy w pozwie jest dowód cesji z TP na Secapital, a następnie
    z Secapital na Prokura... Jeśli nie ma, to złóż zarzut, że powód nie
    przedstawił dowodów, że nabył niniejszą wierzytelność i istnieje obawa,
    że w ogóle nie jest w jej posiadaniu.

    --
    Liwiusz