    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wyrok SN - odpowiedzialnosc za przelew
    Date: Wed, 24 Dec 2008 22:15:08 +0100

    > Stara rzymska maksyma mówi "chcącemu nie dzieje się krzywda". Ale jak
    > bedziesz płącił za towar z ALLEGRO, to wpiszesz dane przez skopiowanie
    > schowkiem. Blokuje to szereg możliwości oszustw, choć oczywiście ich nie
    > wyklucza.

    wymien te mozliwosci, ktore zamykaja sie po takiej technice.

    1. Zakladasz konto na slupa, masz jego dane
    2. sprzedajesz cos na allegro jako "super-zajebisty-sprzedawca-666"
    3. podajesz numer konta oraz dane niezbedne aby przyjac pieniadze (masz te
    dane bo ktos Ci zalozyl konto albo miales lewy dokument aby je zalozyc)
    4. ktos ma numer i dane i wplaca pieniadze

    i teraz pytanie: jak to zabezpiecza mnie jako potencjalnego kupujacego ?

    Icek