  • Data: 2008-12-25 08:50:02
    Temat: Re: Wyrok SN - odpowiedzialnosc za przelew
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Założenie konta bankowego na słupa jest mimo wszystko bardziej
    > skomplikowane, niż założenie konta na ALLEGRO. Poza tym ALLEGRO zablokuje
    > Ci konto na słupa po bodajże trzecim negatywie. Oszust założy konto
    ALLEGRO
    > na inne nazwisko i nadal będzie oszukiwał kupujących. Poda ponownie ten
    sam
    > rachunek bankowy, ale oczywiście musi podać inne dane, bo ALLEGRO nie
    > dopuści do otworzenia konta przez osobę zawieszoną. Znam sprawy, gdzie
    > oszuści działali z kilkunastu kont użytkowników ALLEGRO, a konta te
    łączyły
    > właśnie 1-2 wspólne rachunki bankowe.

    nie daje wiary. Ma 2 konta bankowe. 20 kont na allegro. W mailu po
    transakcji przychodza Ci dane do przelewu. Ktos bedzie sprawdzal zgodnosc
    danych do rachunku z danymi z allegro?

    Ilu oszustow ta metodoa nie oszuka? Malo. Ile zyskamy takimi restrykcjami?
    Sadze, ze malo. Ile stracimy na wracajacych przelewach ? Ogrom kasy, nerwow,
    odsetek i innych czasami umownych trudnosci.

    Pracuje przy systemie bilingowym, wiem co ludzie wpisuja i wiem, ze w skali
    w ktorej pracuje (8-10kprzelewow /m) to byl mega problem rozpoznac co ludzie
    pisza w przelewach.

    Rozwiazanie, ze mozesz podac puste pole jest dobre, jak podajesz to musisz
    liczyc sie z systemem weryfikacji. To OK, ale zmuszac wszystkich do
    weryfikacji? Bez sensu.

    Icek