  • Data: 2008-12-24 21:39:29
    Temat: Każdy przelew przechodzi [Re: Wyrok SN - odpowiedzialnosc za przelew]
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cut napisał:
    > Jakiś czas temu sprzedając na allegro podałem przypadkowo prywatny numer
    > konta, a podałem do niego dane firmy (które nie miały nic wspólnego z
    > danymi osobistymi, łącznie z adresem). Zanim zauważyłem pomyłkę to
    > bezproblemowo zaksięgowano z 10 takich przelewów na moim koncie.

    Każdy przelew zostanie zaksięgowany jeżeli zgadza się numer konta bo tak
    działa elixir :)
    Sędziowie po prostu nie wiedzą jak wygląda życie.
    Mogę wysłać pieniądze wpisując dowolne bzdury w danych właściciela
    konta, a pieniądze i tak dojdą.

    Jak ktoś nie wierzy to zapraszam do symbolicznej wpłaty - choćby 1 zł -
    na konto: 48109000754172231071950148

    Dane właściciela konta możecie sobie wpisać dowolne i takoż tytuł
    wpłaty : )

    No to jak niedowiarki? Nabijacie konto? :)

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.reputacja.net