  • Data: 2008-12-25 08:45:26
    Temat: Re: Wyrok SN - odpowiedzialnosc za przelew
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To już problem ludzi. Przecież do nie tak dawna wiele banków weryfikowało
    > te pola i jakoś przelewy przechodziły. Nie demonizował bym problemu.

    pracuje w sredniej firmie przyjmujacej okolo 8-10k przelewow miesiecznie. Z
    doswiadczenia mowie Ci, ze problemem bedzie to co ludzie wpisuja do
    przelewow i pozniejsza tego analiza

    opisalem to w innym poscie. Ja technicznie tego nie widze. Kiedys musialem
    stworzyc algorytm do dopasowywania wplacajacych klientow do konkretnych kont
    klienckich. Masakra byla.

    Technicznie nie da sie zautomatyzowac kontroli danych wpisywanych w
    przelewie inaczej niz recznie. Moze niech bedzie 50% max automat. Ale jest
    tyle niesprzyjajacych warunkow, ze zanim odeslesz przelew to jednak ktos
    bedzie musial kliknac zatwierdz

    Problem w mojej ocenie jest powazny (mowie o technicznej realizacji tego)

    Icek