  • Data: 2007-06-10 20:39:32
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy na czas okreslony?
    Od: Olgierd <n...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 10 Jun 2007 21:28:43 +0200, Natalia napisał(a):

    > Nawet jeżeli ona sobie na tyle nie radzi że przy jej zmianie musi być
    > dodatkowo osoba, która jej pomaga? Jedną pracę wykonują dwie osoby. A
    > likwidacja stanowiska pracy? Nie posiadanie odpowiednich uprawnien do
    > zajmowanego stanowiska??

    A jakież to uprawnienia były wymagane? ;-)
    Rzecz w tym, że na przyszłość powinnaś zawierać umowy o 1 dzień dłuższe,
    czyli np. 1 marca - 1 września; wówczas to będzie 6 miesięcy i będziesz
    mogła w umowie zamieścić klauzulę o wypowiedzeniu umowy.

    A wówczas nie będzie trzeba nawet podawać przyczyny wypowiedzenia.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl || http://olgierd.wordpress.com