  • Data: 2010-11-29 20:48:26
    Temat: Re: Wypadek w szkole. Zadośćuczynienie.
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co mam wybić mu też w rewanżu zęby...?
    > Już pisałem: Dziecko nie odpowiada za swoje winy a rodzice
    > za winy dziecka popełnione w szkole też nie odpowiadają. Tak stanowi nasze
    > prawo.

    No to dlaczego chcesz pociagnac do odpowiedzialnosci nauczyciela? Byl na
    dyzurze? Byl. Wiec obowiazkow dopelnil. Co ty od niego chcesz? Mial sie
    rzucic jak Rejtan? Nawet jakby widzial to i tak nie zdarzylby zareagowac.

    > Czy nie rozumiesz o co pytałem?????
    > Dyrektor postawił sprawę: albo zmieniamy protokół, że wychowacy nie było i
    > go zwalnia dyscyplinarnie albo zostaje tak jak jest i ja nie mam wtedy
    > możliwości dostać odszkodowania z OC.

    Dyrektor nie moze zwolnic wychowawcy bo nie on byl wtedy opiekunem, kumasz?
    Moze ew wyciagnac konsekwencje wobec nauczyciela dyzurujacego. Ale jezeli
    ten byl na dyrzuze i nie byl pijany/nacpany etc. to nie moze go zwolnic
    dyscyplinarnie. Belfer wygra w kazdym sadzie pracy.

    Dysiek