  • Data: 2010-11-29 22:10:38
    Temat: Re: Wypadek w szkole. Zadośćuczynienie.
    Od: "Damian" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek /Jaco/ Jakubowski" <j...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:4cf40df1$1@news.home.net.pl...
    >W dniu 2010-11-29 20:40, Damian pisze:

    > Eeee, ktoś Ci chyba głupot nagadał, za czyny dzieciaka odpowiadają
    > (materialnie) rodzice. Inaczej, to co drugi mafiozo wysyłał by swojego
    > (albo pożyczonego) dzieciaka z koktajlem mołotowa po haracz.

    Np. tutaj:
    http://dziecko-i-prawo.wieszjak.pl/nieletni/254541,O
    dszkodowanie-za-wypadek-w-szkole.html
    " ... Jeżeli w trakcie koleżeńskich przepychanek na przerwie, jeden z
    chłopców rozbije głowę, wówczas opiekunowie poszkodowanego muszą skierować
    ewentualne roszczenia do szkoły, a nie jak często mylnie się sądzi, do
    rodziców sprawcy szkody...."

    > Ty masz chyba jakiś uraz z dzieciństwa do nauczycieli... Na świadectwie
    > co miałeś? :-)
    Tu się grubo mylisz. Zawsze wracałem po zakończeniu roku szkolnego ze
    świadectwem z czerwonym paskiem i nagrodą!

    Jak Twój dzieciak wybije sobie zęby w domu, to rozumiem,
    > że w ramach poczucia sprawiedliwości zwolnisz się dyscyplinarnie za
    > niedopełnienie obowiązków rodzica?

    A co tak przyczepiliście mi "łatkę", że zaraz chcę kogoś zwolnić. Chcę
    załatwić sprawę po prostu po ludzku. Wiem, że nauczyciele niedopełnili
    obowiązków służbowych. Mam dowody i jestem w stanie im to udowodnić w każdym
    sądzie. Więc wkurza mnie to jak zbiera się taka klika(komisja) szkolna, niby
    przesłuchuje swoich kolesi z pracy i później wciska mi w protokole jakiś nie
    trzymający się kupy "kit". I na chama idzie w zaparte. Myślą, że są nie do
    ruszenia. A ja chcę mieć w raporcie tak jak rzeczywiście było. Nie mogę???
    Za dużo żądam? I nie zamierzałem z tym latać po sądach. Ale jak oni swoje,
    to kto wie czy nie czas aby tym "bogom" zdjąc ten immunitet
    nietykalności.....
    Damian