  • Data: 2010-11-29 22:43:00
    Temat: Re: Wypadek w szkole. Zadośćuczynienie.
    Od: "pawelj" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tu się grubo mylisz. Zawsze wracałem po zakończeniu roku szkolnego ze
    > świadectwem z czerwonym paskiem i nagrodą!
    HoHoHo.

    > A co tak przyczepiliście mi "łatkę", że zaraz chcę kogoś zwolnić.
    Dośc jasno to z twoich postów wynika.

    > załatwić sprawę po prostu po ludzku.
    Ty raczej zemsty szukasz.
    > Wiem,
    Skąd?
    > że nauczyciele niedopełnili obowiązków służbowych.
    A jakie wg ciebie zaniedbali obowiązki wobec twojego syna?
    > Mam dowody i jestem w stanie im to udowodnić w każdym
    Masz dowody na co ?
    > sądzie. Więc wkurza mnie to jak zbiera się taka klika(komisja) szkolna,
    > niby przesłuchuje swoich kolesi z pracy i później wciska mi w protokole
    > jakiś nie trzymający się kupy "kit". I na chama idzie w zaparte. Myślą, że
    > są nie do ruszenia. A ja chcę mieć w raporcie tak jak rzeczywiście było.
    > Nie mogę???
    Możesz. Tylko czy czasem nie jest tak, że ty chcesz mieć w raporcie to co
    chcesz mieć?
    A tak na marginesie. Dlaczego twój syn biegał na przerwie? Czy na pewno
    wolno mu było biegać? Czy to nie on przyczynił się do wypadku swoim
    zachowaniem?
    > Za dużo żądam? I nie zamierzałem z tym latać po sądach. Ale jak oni swoje,
    > to kto wie czy nie czas aby tym "bogom" zdjąc ten immunitet
    > nietykalności.....
    Ale ty nawet nigdzie nie chcesz sprawiedliwości. Ty chcesz, żeby wychowawca
    twojego syna "poczuł" że twoje dziecko straciło zęby.
    Tylko jakbyś jeszcze raz mógł przedstawić jego winę bo jakoś rozmazana się
    robi coraz bardziej.

    --
    PawełJ