  • Data: 2010-11-29 20:35:37
    Temat: Re: Wypadek w szkole. Zadośćuczynienie.
    Od: "Damian" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:id0vm9$2p5$1@inews.gazeta.pl...

    > Czyli zamiast ukarac winnego (debilnego dzieciaka) bedziesz staral sie
    > zwolnic nauczyciela? Masz jednak narabane w glowie i niestety podobnych
    > rodzicow jest coraz wiecej.

    Dysiek albo kuźwa jesteś taki tępy albo co na jedno wychodzi pracujesz w
    szkole(przepraszam tych uczciwych!!!).
    Co mam wybić mu też w rewanżu zęby...?
    Już pisałem: Dziecko nie odpowiada za swoje winy a rodzice
    za winy dziecka popełnione w szkole też nie odpowiadają. Tak stanowi nasze
    prawo.
    Czy nie rozumiesz o co pytałem?????
    Dyrektor postawił sprawę: albo zmieniamy protokół, że wychowacy nie było i
    go zwalnia dyscyplinarnie albo zostaje tak jak jest i ja nie mam wtedy
    możliwości dostać odszkodowania z OC. Chodzi mi o to czy dyrektor ma takie
    prawo czy też potraktował mnie złośliwie na przekór!!!!
    DOTARŁO !!!!!!!

    Damian