  • Data: 2005-03-06 14:52:52
    Temat: Re: Wynajem mieszkania - problem
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    [...]
    > Czyli wyszło dokładnie na odwrót, niż zamierzano (jak większość spraw w
    tym
    > "państwie")
    > I po co było się wpieprzać między wódkę, a zakąskę ?

    dzieki ci ze to napisales .....!!!!
    moze autor watku wreszcie zrozumie ze doklada do takiego stanu rzeczy swoje
    trzy grosze ...
    i niech doklada mnie juz problem i tak nie dotyczy i kazdego wlasciciela
    bede przekonywal przeciwko lokatorom ....
    gdyby upierdliwi lokatorzy byli przynajmiej malym odsetkiem ogolu mozna by
    bylo jakos przezyc ale niestety to wszechobecna patologia!

    TB