  • Data: 2005-03-06 19:55:04
    Temat: Re: Wynajem mieszkania - problem
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 06/03/2005 04:46, Tomasz Bednarz wrote :
    > [...]
    >

    > tak tak przerabialem :-)
    > ta moja najgorsza lokatorka chciala na sile wprowadzic do mieszkania ktore
    > jej wynajalem swojego kochanka, nieswojego meza
    > nawet przez jakis czas z nim w mieszkaniu tym mieszkala

    Wolno jej. To nie hotel, gdzie się płaci od łóżka.

    > dzielnicowy zlozyl przeciwko mnie wniosek o ukaranie gdyz nie zameldowalem
    > goscia - z ktorym z reszta nie mialem umowy
    > a lokatorka zlozyla slprawe o stwierdzenie stosunku najmu miedzy mna a
    > gosciem .....
    > zalozyla mi jeszcze kilka innych paranoidalnych spraw .....

    I słusznie. Meldować należy wszystkich niezależnie od tego czy mają
    umowę czy nie.

    > a i urzad skarbowy na mnie naslala - pewnie tez myslala jak wy ze jak ktos
    > walczy o swoje to na pewno nie chce lub nie placi podatkow

    Wolno jej.

    > widze ze wiesz jak powinien dzialac zawodowy wyludzacz .....
    > a moze ktos ciebie kiedys zalatwi jednym z tych sposobow - ciakwe czy wtedy
    > bedzie ci do smiechu!

    Wiesz, nie można zjeść ciastka i je jednocześnie mieć. Jeśli będę komuś
    wynajmował lokal to będę się liczył z koniecznością zameldowania, z
    problemami z eksmisją i z innymi problemami.

    > ile bys tych sposobow nie wymianil to kazdy z nich jest niemoralny bo
    > jest w sprzecznosci z prawem wlasnosci .....

    Sprzeczny z prawem własności -- być może. Ale nie jest sprzeczny z
    obowiązującym w Polsce prawem. Niemoralne jest też obchodzenie prawa
    które chce uskutecznić w tym wątku wynajmująca. Reklamacje na
    obowiązujący stan prawny należy kierować do Pań i Panów pracujących na
    ulicy Wiejskiej, a nie do osób które to prawo stosują.

    FUT: poster.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    What is truth? (Pontius Pilate)