  • Data: 2005-03-06 21:45:46
    Temat: Re: Wynajem mieszkania - problem
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    [...]
    > to przekonuj, obys ty kiedys sie znalazl w sytuacji ze bedziesz musial
    > wynajmowac mieszkanie i obys ty sam trafil na takich ludzi ktorych
    > skutecznie przekonales

    mysle ze nawet gdybym byl w takiej sytuacji i trafilbym na uczciwego
    wlasciciela to jakos bysmy sie dogadali ... ale nie kombinowalbym zeby
    zakablowac na niego do US itd

    > Naprawde Ci tego zycze skoro wszystkich najemcow porownujesz do jakiegos
    > gnoju

    wszystkich? nie zarzucaj mi czegos czego nie zrobilem
    z moich doswiadczen wybnika ze prawie wszyscy sa do bani ale to tez nie
    wszyscy

    TB