    From: "Dariusz Mazur" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wymiana sprzętu
    Date: Sun, 26 Nov 2006 22:57:08 +0100

    Użytkownik "Dariusz Mazur" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ekc7q0$fs2$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Mam kłopot z komputerem, a mianowicie kończy się gwarancja i już obecnie
    > czwarty raz jest w serwisie (każde na inne uszkodzenie). Jakie mam szansę
    > na
    > wymianę sprzętu wolnego od wad lub zwrot gotówki ??? Ponoć nie mam szans u
    > sprzedawcy na niezgodność towaru z umową. Jak określa to prawo cywilne
    > ilość
    > napraw itp. Pomóżcie coś doradzić.

    Jest to laptop, a więc kupiony w jednej całości (nie składany). 13 grudnia
    mija dwa lata, ale ten ostatni rok wykazuje wady. Za pierwszym razem pękała
    obudowa, potem naprawa płyty głównej, naprawa baterii, naprawa zasilacza,
    naprawa napędu DVD, a teraz obecnie jest czwarty raz i nie działa
    głośniczek. Boje się że ten sprzęt jest awaryjny. Wpisy w karcie jest jako
    naprawa a nie np. jak to była wymiana. Co do części napędu, baterii i
    zasilacza była przeprowadzona wymiana, a nie naprawa.