eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWymiana sprzętu › Re: Wymiana sprzętu
  • Data: 2006-11-26 23:25:23
    Temat: Re: Wymiana sprzętu
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 26.11.2006 Dariusz Mazur <s...@w...pl> napisał/a:
    > Mam kłopot z komputerem, a mianowicie kończy się gwarancja i już obecnie
    > czwarty raz jest w serwisie (każde na inne uszkodzenie). Jakie mam szansę na
    > wymianę sprzętu wolnego od wad lub zwrot gotówki ??? Ponoć nie mam szans u
    > sprzedawcy na niezgodność towaru z umową. Jak określa to prawo cywilne ilość
    > napraw itp. Pomóżcie coś doradzić.

    Z tyt. niezgodności z umową (jesteś tu w ogóle konsumentem?) masz MZ
    rzeczywiście niewielkie szanse głównie z 2ch powodów:
    - musiałbyś wykazać, że przyczyną bieżącej usterki jest wada tkwiaca w tym
    laptopie w momencie jego kupna,
    - reklamowałeś wcześniej, jak zgaduję z tyt. gwarancji, czyli ktoś tam już
    grzebał i niekoniecznie był to sprzedawca lub jego "pełnomocnik"
    O ile reklamowałbyś od początku wszystkie usterki z tyt. niezgodności,
    to przy takiej ich ilości wchodziła by MZ w grę nadmierna uciążliwość i
    mógłby byc to powód do wymiany/odstąpienia od umowy (choć niekoniecznie
    skuteczny). A tak to trochę po ptokach.
    A gwarancja może zawierać w miarę dowolne zapisy, więc jeśli nic tam nie
    ma o możliwości wymiany po tych n-naprawach to też niestety...

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1