    From: "Czabu" <czabu_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wymeldowanie a Urząd Skarbowy
    Date: Sun, 28 Jan 2007 09:05:41 +0100

    Użytkownik "Sheen" <z...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:epfrr1$n2s$1@news.onet.pl...
    > Mam zamiar wymeldować się z pobytu stałego w obecnym miejscu zamieszkania.
    > Wiem, że nie muszę podawać nowego miejsca zamieszkania, ale jak to się ma
    > do Urzędu Skarbowego? Czy tam muszę wysłać uaktualnienie NIP-3? Czy może
    > być tak, że wymelduję się w Urzędzie Miasta, a nie zawiadomię o tym Urz.
    > Skarbowego?

    Nie wiem jak inne instytucje, ale US jest bardzo czuły na to, żeby posiadać
    aktualne informacje.
    Moja koleżanka nie poinformowała ich o zmianie nazwiska (w związku z
    zamążpójściem) oraz zmianie adresu w ustawowym terminie (nie pamiętam teraz
    dokładnie jakim - chyba miesiąc), tylko podała te dane przy składaniu
    corocznej deklaracji podatkowej. Dostała wezwanie do US i rozmowa zaczęła
    się od straszenia 1000 PLN kary (sic!), łaskawie p. urzędniczka zeszła do
    200 PLN (twierdziła, że mniej nie może...).

    Pzdr
    Czabu