  • Data: 2011-11-05 06:53:15
    Temat: Re: Wykryte przeoczenie US. Czy to przejdzie?
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > <czyli umyślne spowodowanie strat>

    Dokładnie tak.

    > W kwestii odszkodowania: najpierw odpowiedz na pytanie, czy Ty
    > zakładasz, że przedstawiciele firmy *będą kłamać*, czy też
    > sądzisz że mimo umyślności w działaniu będzie im się owo odszkodowanie
    > należało?

    Jeżeli chcą osiągnąć swój cel to _muszą_ kłamać a wtedy* nie tylko
    odszkodowanie się nie należy a grożą im dodatkowe sankcje karne (czyli
    wracamy do mojego pierwszego postu w tym wątku).

    > Co do odsetek już swoje zdanie ze dwa razy wyraziłem - IMHO będą
    > się należały "jak psu kość". Niezależnie od tego czy wiedzą czy
    > dopiero szukają co się stało.

    Oczywiście że odsetki jak najbardziej będę się należały. :)

    * - oczywiście sąd musi złapać ich na kłamstwie ale to chyba jest też
    oczywista oczywistość.

    --
    spp