  • Data: 2011-11-05 10:00:19
    Temat: Re: Wykryte przeoczenie US. Czy to przejdzie?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 5 Nov 2011, spp wrote:

    [...do Johna...]

    > Jeżeli chcą osiągnąć swój cel to _muszą_ kłamać

    No właśnie tu chciałbym poznać czarno na białym zdanie Johna.
    Teoretycznej tezy (znaczy *postawienia* takiej tezy) że "odszkodowanie
    i tak się należy" wykluczyć nie można (to, że nie znamy podstaw prawnych
    to jedno, ale może John chciał coś wskazać), więc dla porządku trzeba
    wyjaśnić o czym dyskutujemy.

    [wersja z wyłudzeniem]
    > a wtedy* nie tylko
    > odszkodowanie się nie należy a grożą im dodatkowe sankcje karne (czyli
    > wracamy do mojego pierwszego postu w tym wątku).

    Z tym się zgadzam z góry i bez zastrzeżeń.
    Ani do postów "witka", ani Twoich, ani "to" nie wnosiłem zastrzeżeń
    co do Waszych uwag co do odszkodowania (od zdziwienia przez prostą
    negację do wyśmiania), bo IMO są słuszne.
    "Przepraszam jeśli kogoś pominąłem", tak dla porządku :D

    [...]
    > Oczywiście że odsetki jak najbardziej będę się należały. :)

    No ale czepiałeś się właśnie *mojego* postu w którym pisałem
    że IMVHO należą się "jak psu kość". O odszkodowaniu nic nie
    pisałem, bo IMO nie było warto :]

    > * - oczywiście sąd musi złapać ich na kłamstwie ale to chyba jest też
    > oczywista oczywistość.

    Przy czym dodać trzeba, że nie tylko sąd, ale wcześniej może (złapać)
    i US i IS, UKSu nie wyłączając (wszak na hasło oddania sporych kwot
    rekontrola może być "zalecona").

    pzdr, Gotfryd