  • Data: 2005-12-17 01:08:17
    Temat: Re: Wykorzystanie kabla?!
    Od: TBL aka TLZ <t...@w...info.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "TBL aka TLZ" <t...@w...info.pl> napisał w wiadomości
    >

    > Przejrzyj jeszcze raz umowę pod kątem tego, czy wynika z niej, że sam
    > kabel po ułożeniu przechodzi na własność abonenta. Bo jeśli nie
    > wynika, to facet nie ma racji. Z samego faktu, że koszt założenia
    > łącza skalkulowałeś w oparciu o koszt kabla wcale nie wynika, że kabel
    > staje się jego własnością.

    O, tototo, w umowie BRAK jakichkolwiek regulacji dot. kabla, facet
    otrzymał dokument rozliczajacy instalację łącza, bez wyszczególnienia
    składników.

    PS. w Marcu poprosił o ZAWIESZENIE usługi na 1-2 miesiace, nie wznowił
    jej, ani NIE WYPOWIEDZIAŁ, czy mogę Panu wystawić wezwanie do zapłaty
    420zł zaległych opłat + odsetki ustawowe (liczone wszystko od 1.06.2005,
    po "proszonych" 2 miesiącach)?

    --
    TBL, Harvesterkom polecam: t...@d...pl r...@w...pl
    r...@s...info