  • Data: 2005-10-19 09:13:52
    Temat: Re: Wyjacy autoalarm - w dzien
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Naruszenie miru domowego to art. 193 kk. "Kto wdziera się do cudzego
    > domu...". Włamanie to (zwykle) art. 279 kk: "Kto kradnie z włamaniem..."

    znam te art. w tym przypadku mialy by miejsca 2 przestepstwa, z art 193 kk
    oraz 288 KK
    (czyli niszczenie mienia)

    > Wyjący alarm jest bezpośrednim niebezpieczeństwem.

    prosze cie

    > Jak widzę nie zgadzamy się z oceną wartości dóbr.

    można spojrzec na to jescze z innej strony, a mmianowicie jak kodeks wykr i
    kodeks karny (czyli ustawodawca jakby nei patrzec :)
    ocenia wysokosc dóbr na podstawie wyoskosci kary, za znisczeznei meinia
    i wejscie do czyjego mieszkania masz kolejno max kare do roku wiezienia,a w
    przypadku wiekszej wagi przy zniszczeniu dobr od 3 miesiecy do 5lat. Jezeli
    mamy do czynienia z alarmem w postaci wybryku czyli wykroczeniem maksymalna
    kara to areszt (t n apewno rok nie wchodzi w rachube).

    :)

    > Niech będzie :-).

    no to czekamy :-)

    Pozdrawiam