  • Data: 2005-10-18 20:36:44
    Temat: Re: Wyjacy autoalarm - w dzien
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18/10/2005 22:13, Przemek R... wrote :

    > wlamania jak juz, bo mowa o miezkaniu w ktorym nie ma nikogo. Chyba ze
    > potrafisz przez sciany przechodzic.

    Naruszenie miru domowego to art. 193 kk. "Kto wdziera się do cudzego
    domu...". Włamanie to (zwykle) art. 279 kk: "Kto kradnie z włamaniem..."

    > cos mi sie wydaje ze niektore osoby za bardzo tym dobrem wyzszy ostatnio sie
    > popodniecaly (nie traktuj jako wrzute).
    > Po pierwsze oceniajac dobro nie ogrniczaj sie tylko do wartosci materialnej
    > drzwi
    > a takze wartosci przedmiotow znadjujacych sie wewnatrz (chyba ze straznika
    > postawisz) , ponadto wez pod uwage upodlenie jakim jest pałętanie
    > sie obcego czlowieka we lasnym domu.
    > Po drugie mozna dobro mniejszej wartosci posiwecic w celu uchylenia
    > bezposredniego niebezpieczenstwa grozacemu dobru o wyzszej wartosci
    > a nie po fakcie.

    Wyjący alarm jest bezpośrednim niebezpieczeństwem.

    Jak widzę nie zgadzamy się z oceną wartości dóbr.

    [...]
    > a ja przy swoim :-)
    >
    > Sedzia Robert rostrzygnie :-)

    Niech będzie :-).
    --
    Przemysław Płaskowicki
    I'm smarter than the average bear! (Yogi Bear)