  • Data: 2005-09-11 10:00:14
    Temat: Re: Wojsko - prosze o rade.
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    11.09.2005 # 01:50:10, Nowik napisał:

    > Jak rozpoczne studia od 1-pazdziernik-2005 to taki papier w moim
    > przypadku bedzie wazny? - (mam nadzieje, ze sie nie gibnalem w tym co
    > powyzej)

    Dlaczego miałby nie być ważny ? Ja nie widzę przeszkód.

    > Czy moge rozpoczac na dowolnej uczelni, czy istotne jest by to byla ta sama?

    Nie ma znaczenia. Chociaż ja poszedłbym na inną - zawsze odpada kwestia
    jakiejś pomyłki kobiety w dziekanacie ;).

    > Czy studia licencjackie wchodza w gre - co na to przepisy, nie ma
    > zadnych kruczkow?

    Studia to studia. Licencjackie, doktoranckie, magisterskie - wszystko
    jedno. Ważne, aby nie było to policealne studium zawodowe itp, co nie
    daje wykształcenia wyższego.

    > Wzialem juz odroczke na wlasne zyczenie (napisalem jako powod "czas na
    > dokonczenie nauki") - czy ta odroczka nie pogarsza/skresla teraz szans
    > na powolywanie sie na rozpoczynanie nauki?

    IMHO to nie ma znaczenia. Jakbyś chciał (i miał na to kasę) to IMHO możesz
    co roku rozpoczynać studia na innym kierunku, aby wymigać się od wojska
    (oczywiście przynosząc odpowiedni papier do WKU). Jednak wówczas musiałbyś
    mieć ciągłość tak, aby nie zniknąć z listy studentów, bo to mogłoby się
    nieciekawie skończyć (uparciuchy w WKU).

    > Czy jak wszystko powyzej jest prawdziwe to WKU "moze" czy "musi" mi
    > przyznac odroczenie ze wzgledu na pobieranie nauki?

    IMHO nie ma żadnej dyskusji - MUSI. Zastanawiam się, dlaczego nikt
    więcej nie potwierdza moich słów. Przecież, gdybym się mylił, to od
    razu ktoś zwróciłby uwagę. Domniemuję, że jest to cisza ze względu
    na potwierdzenie. Jednak fajnie byłoby dla Ciebie, jakby to ktoś tutaj
    jeszcze potwierdził (ze swojej strony przejrzałem ustawę, więc na pewno
    jest to, co piszę zgodne z nią i nie ma się czego bać).

    > Przerazony poborowy.

    Dasz radę ;).
    --
    pozdrawiam