  • Data: 2005-09-12 16:09:05
    Temat: Re: Wojsko - prosze o rade.
    Od: Nowik <U...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A.S. napisał(a):

    > NIE...

    A ponoc wlasnie TAK...

    > Patrz wyzej - to interpetacja tego samego paragrafu..

    Ja czytam i nie widze, zeby gdzies tam bylo napisane, ze nie nalezy sie
    bo szybciej osiagne 27 lat, niz planowane ukonczenie. Ja tam widze, ze
    dopiero w wieku 27lat zaczynaja sie schody, ale teraz to nic nie stoi
    na przeszkodzie.

    Bedac tak skolowany Twoim postem, zadzwonilem anonimowo dzisiaj do WKU,
    do pokoju w ktorym zawsze skladalem zaswiadczenia z uczelni i mowie jak
    wyglada sprawa:
    -Teraz skreslony z listy
    -Ma 25 lat
    -Dopiero zaczyna studia, i szybciej osiagnie 27 lat niz planowany czas
    ukonczenia.

    No i odpowiedz:
    Ze odroczenie przysluguje ale w 27 roku juz nie bedzie.

    Pozdr,