  • Data: 2005-09-11 12:05:48
    Temat: Re: Wojsko - prosze o rade.
    Od: Nowik <U...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Galathea napisał(a):
    > Zaraz zaraz - dlaczego piszesz o wieku ? W jaki sposób miałbyś się nie
    > załapać ? Studia możesz rozpocząc w dowolnej chwili. Jeśli nie zostaniesz
    > wzięty do wojska do 28 roku życia, to idziesz do rezerwy. Jeśli w trakcie
    > trwania studiów minie Ci 28 rok życia - również idziesz do rezerwy - tak
    > przynajmniej zrozumiałem Twoje wątpliwości...

    Studia rozpoczac moge - uczelnia nie bedzie stwarzac problemow ale WKU
    tego podobno moze nie uznac jako podstawe do odrocznnia, przeciez o tym
    pisal A.S kilka postow wyzej:

    "Zeby takie zaswiadczenie bylo wazne i bylo podstawa do odroczenia
    koniec studiow MUSI byc najpozniej w roku kalendarzowym w ktorym
    konczysz 28 lat (nie data urodzin ale koniec roku kalendazowego) - tego
    w WKU nie przeskoczysz."

    Czyli teraz mam 25lat +9semestrow nauki (tyle maja zaoczne na PW) od
    teraz to daje teoretyczne zakonczenie sporo powyzej 28 roku czyli moga
    to olac. (przynajmniej tak zrozumialem z posta A.S'a, a on pisal, ze
    mial tak na wlasnej skorze.

    Pozdr.