  • Data: 2005-09-11 00:50:10
    Temat: Re: Wojsko - prosze o rade.
    Od: Nowik <U...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A.S. napisał(a):
    > Witam...
    Ja rowniez,

    > Zapianie sie na zaoczne absolutnie nic nie da niestety.
    Ale mi popsules humor!

    >Tez sie na to
    > zrobilem (i 500 pln wpisowego przepadlo ;-( ) jak przyszedl czas (grupy
    > powtorzeniowe z 2 i 3 roku na 5 roku) - prawie identycznie jak w Twoim
    > przypadku - na zaswiadczeniu jest napisane na ktorym roku studiujesz i ile
    > nauka trwa.
    Zgodzam sie z Toba - na zaswiadczeniu jest tak napisane (mam kopie to
    zerknalem).

    > Zeby takie zaswiadczenie bylo wazne i bylo podstawa do odroczenia koniec
    > studiow MUSI byc najpozniej w roku kalendarzowym w ktorym konczysz 28 lat
    > (nie data urodzin ale koniec roku kalendazowego) - tego w WKU nie
    > przeskoczysz.
    Kurcze, urodzony jestem XX-styczen-1980r (matematyka mowi, ze mam wtedy
    0 lat, i ze dopiero w styczniu-1981 bede mial 1 rok - czy przepisy
    prawne tez???)

    Dzisiaj mamy 11-wrzesien-2005 - czyli na dzien dzisiejszy mam 25lat
    Powiedzmy, ze moge sie zapisac do 15-wrzesnia-2005 (przegladam wlasnie
    oferty i taka jest zazwyczaj ostateczna data skladania dokumentow)
    Dodajmy ze wybiore studia licencjackie (3 letnie / 6 semestrow)
    poczatek I roku akad 2005/2006 to: 1-pazdziernik-2005
    poczatek 2 roku akad 2006/2007 to: 1-pazdziernik-2006
    poczatek 3 roku akad 2007/2008 to: 1-pazdziernik-2007
    XX-styczen-2008r - "rozpoczynam" wiek 28 lat
    Koniec 3 roku akad to: 1-pazdziernik-2008
    (XX-1sekunda)-styczen-2009r - "koncze" wiek 28lat

    Czyli reasumujac:
    Planowany koniec studiow to 1-pazdziernik-2008roku
    styczen-2008roku rozpoczynam 28lat,
    styczen-2009roku skonczylem 28lat (chyba, ze nie umiem liczyc)

    Panowie prawnicy powiedzcie czy:

    Jak rozpoczne studia od 1-pazdziernik-2005 to taki papier w moim
    przypadku bedzie wazny? - (mam nadzieje, ze sie nie gibnalem w tym co
    powyzej)

    Czy moge rozpoczac na dowolnej uczelni, czy istotne jest by to byla ta sama?

    Czy studia licencjackie wchodza w gre - co na to przepisy, nie ma
    zadnych kruczkow?

    Wzialem juz odroczke na wlasne zyczenie (napisalem jako powod "czas na
    dokonczenie nauki") - czy ta odroczka nie pogarsza/skresla teraz szans
    na powolywanie sie na rozpoczynanie nauki?

    Czy jak wszystko powyzej jest prawdziwe to WKU "moze" czy "musi" mi
    przyznac odroczenie ze wzgledu na pobieranie nauki?

    Pozdr,
    Przerazony poborowy.