    From: "Janek" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wojna z ZUS
    Date: Fri, 28 Sep 2007 08:29:20 +0200

    Użytkownik "Axel" <a...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:fdh3ha$bs1$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > [....] Nie o to chodzi. ZUS wypłacił mi świadczenie za okres zasądzony
    > przez sąd. Na tym rola sądu się skończyła i mój los ponownie jest w rekach
    > ZUS.
    > Ten jakby nie było tych wyroków, ponownie odmawia mi prawa do świadczenia
    > używając TYCH SAMYCH ARGUMENTÓW, które sądy 2 instancji odrzuciły
    > przyznając mnie racje. Czy ja nie mogę się powołać na te wyroki i w
    > sytuacji gdy
    > w sprawie nie zaszły zmiany a jeśli już to na moją korzyść zarzucić ZUSowi
    > - hm jak by to nazwać - szykanowanie mnie, działanie na moja niekorzyść
> [...]

    Powinieneś wystapić do Sądu Pracy i Ubezpieczeń Społecznych z odwołaniem
    (niestety kolejnym) od decyzji ZUS odmawiającej prawa do renty. Lecz do Sądu
    skieruj nie odwołanie lecz pozew przeciwko ZUS z zarzutami:
    1. Odmowa przyznania renty (jako argument zacytuj uzasadnienie
    wcześniejszego wyroku Sądu)
    2. Rażące łamanie prawa przez ZUS
    oraz wnioskami:
    1. O uznanie decyzji ZUS za nieważną i sądowe przeznanie renty.
    2. O uznanie Oddziału ZUS jako winnego rażacego łamania prawa wraz z:
    tu masz kilka możliwosci:
    a) Powiadomienie Prezesa ZUS przez Sąd w trybie kpc
    b)Wystąpienie do Sądu o przesluchanie na rozprawie urzędniczki która
    podpisała się pod decyzją i jej zgnojenie na rozprawie
    c)wnioskowanie o przyznanie odszkodowania w trybie cywilnym za straty
    fizyczne i moralne.
    d) inne możliwe w przypadku orzeczenia przez Sąd winy ZUS.

    pozdr
    Janek