  • Data: 2020-12-23 18:21:56
    Temat: Re: Wjeżdzanie w pieszych [protestacyjne wtargnięcie na jezdnie]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5fe371ed$0$501$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 23.12.2020 o 14:56, J.F. pisze:

    >Czasem... być może. Ale sam przyznasz że coś jest na rzeczy - tego
    >mieszkania raczej policjanci nie podpalili.

    Raczej nie. Ale tu geneza jest znana - jakos tak napuscili w
    spoleczenstwie jednych na drugie, jedni zobaczyli transparent, chcieli
    go zniszczyc, trafili w co innego.

    Ot, zwykle ludzkie odruchy, tylko ciekaw jestem, kto im powiedzial, ze
    te Julki sa zle.
    Ksiadz w kosciele ?
    Oni tacy religijni ? Antyaborcyjni tak naprawde ?
    Seksu nie uprawiaja? Pedały ? :-)

    >Z tym empikiem to zdaje się, że nawiększą prowokacją policji było to
    >że po drugie stronie tej bramy stali.

    https://natemat.pl/326893,bitwa-pod-empikiem-z-lotu-
    ptaka-mswia-opublikowalo-nagranie-film#
    https://youtu.be/EjWm9RmIq6E

    Poczatek przegapil operator, nie wiadomo o co poszlo ...
    ale dziwnie to wyglada ... moze po prostu - jest napierdalanka, jest
    fun ... przynajmniej dla niektorych.
    Ale Empik to niech lepiej pancerne szyby kupi :-)

    >Myślę, że z tego samego powodu co kodowcy jacyś spokojniejsi byli za
    >kadencji peło;) Po prostu jak rządzą przeciwnicy polityczni to i
    >demonstracje robią się "mocniejsze".

    Ale co by nie mowic, to za peło policja zawsze miala jakis problem z
    narodowcami, przyszedl PiS i problemy znikly.
    Az do tego roku ...

    >Furgonetkę tvn te podpalili. Ale skoro próbujemy porówywać, to daj
    >linka jak julki chociażby drzewo od tyłu sadzą. Bo umówmy się - jakby
    >takie nagranie było to by je w kółko w tvpis puszczali. Więc jednak
    >słabo porównywalne są te imprezy.

    Widac julki kiepsko sie bija, bo wcale az takie pokojowe to pewnie nie
    sa :-)

    >Tak jak pisałem - u nas przyzwyczajeni jesteśmy. Wszyscy do nas
    >wpadają protestować. Co więcej - zaryzykuję (bo nie mam dowodów)
    >stwierdzenie że generalnie wygląda na to że większość mieszkańcow
    >stolicy te protesty popierało.

    Kobiet, czy wszystkie protesty w ogole ?

    Raz na tydzien poprzec mozna, ale skoro oni wszyscy slusznie
    protestuja, to czemu konczyc ?
    Protest permanentno-rotacyjny :-)

    J.