  • Data: 2020-12-23 19:48:52
    Temat: Re: Wjeżdzanie w pieszych [protestacyjne wtargnięcie na jezdnie]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.12.2020 o 19:41, J.F. pisze:

    > Ale to udowodni w miare bez trudu - on stal i czekal i ponosil straty, a
    > ona blokowala jezdnie.

    Trafiłem na procesją - ponisłem straty - tradycyjnie - kontrakt na 15
    baniek przepadł. Gdzie mam się zgłosić po kasę? Do parafii czy do kurii?

    > A teraz ona twierdzi, ze blokowala, bo miala prawo ... hm ... wypadaloby
    > to poprzec jakims przepisem ...

    Nie - wypadałoby żeby ten co chce z "faktu" nielegalnosci jej stania
    wywieść skutek prawny w postaci odszkodowania udowodnił fakt tej
    nielegalności. Na początku zostawiłem brzmienie paragrafu na które
    powołuje się robert.

    --
    Shrek