  • Data: 2020-12-23 18:42:28
    Temat: Re: Wjeżdzanie w pieszych [protestacyjne wtargnięcie na jezdnie]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.12.2020 o 18:21, J.F. pisze:

    > Raczej nie. Ale tu geneza jest znana - jakos tak napuscili w
    > spoleczenstwie jednych na drugie, jedni zobaczyli transparent, chcieli
    > go zniszczyc, trafili w co innego.

    No widzisz. Ci drudzy tych pierwszych też nie lubią a jednak burd nie
    urządzają - i tu przebiega granica między protestem pokojowym a
    niepokojowym. Jest ona dość intuicyjna. I jest w miarę oczywistym, że MN
    często przebiega niepokojowo (i to bez pomocy policjantów jak widać) a
    marsze julek jednak przebiegają raczej pokojowo.

    > Ot, zwykle ludzkie odruchy,

    Bo ja wiem? Jak tam pisiorów nie znoszę ale miasta nie demoluję i nie
    podpalam. Powiem więcej - ten największy protest to w porównaniu z
    wkurwieniem ludzi w nim biorących udział to był piknik. Ot trochę
    przekleństw. Ale nawet to było "złamane" dowcpnymi hasłami. To nie były
    zadymy troglodytów a całkiem cywilizowany i w mojej opinni "fajny" protest.

    > tylko ciekaw jestem, kto im powiedzial, ze
    > te Julki sa zle.

    Hmmm... Prezes coś na ten temat nie mówił?

    > Seksu nie uprawiaja? Pedały ? :-)

    Ja tego nie napisałem:P Ale podobno tak:P

    > https://natemat.pl/326893,bitwa-pod-empikiem-z-lotu-
    ptaka-mswia-opublikowalo-nagranie-film#

    > https://youtu.be/EjWm9RmIq6E
    >
    > Poczatek przegapil operator, nie wiadomo o co poszlo ...

    No więc skoro początku nie ma to na jakiej postawie stwierdzić, że to
    prowokacja.

    > ale dziwnie to wyglada ... moze po prostu - jest napierdalanka, jest fun
    > ... przynajmniej dla niektorych.

    Nie jest tajemnicą, że istotna część po to tam wpada.

    > Ale Empik to niech lepiej pancerne szyby kupi :-)

    Empik to akurat z tego sobie reklamę zrobił - że niby kolejki u nich
    takie, że bramy szturmują:P

    > Ale co by nie mowic, to za peło policja zawsze miala jakis problem z
    > narodowcami, przyszedl PiS i problemy znikly.
    > Az do tego roku ...

    Moim zdaniem wyjaśnienie jest jak powyżej. Jak są u władzy "inni" to
    bardziej cię wkurwiają niż twoi, atmosfera cieplejsza, amatorów
    mocniejszych wrażeń też nie brakuje i efekty są jakie są. No i dwa lata
    temu to trochę niereprezentatywnie. Pis na miesiąc przed policzył, że
    100 lecie odzyskania niepodległości akurat w święto niepodległości
    wypada i zawłaszczył sobie marsz i z tego co pamiętam to trochę
    nieelegancko potraktowano "włascicieli" marszu. W sensie spacyfikowano
    tych bardziej problematycznych, zanim marsz się zaczął.

    > Widac julki kiepsko sie bija, bo wcale az takie pokojowe to pewnie nie
    > sa :-)

    No dobra - masz jakiś film jak protestują "niepokojowo"? Bo obstawiam że
    max co znajdziesz to jakaś wojująca feministka wykrzykująca głupoty. Być
    może nawet zmajdziesz kilka gdzie komuś z liścia sprzedała. Nic więcej
    raczej nie ma - jak by bylo to już byś znał:P

    > Kobiet, czy wszystkie protesty w ogole ?

    Tych ostatnich. Generalnie pis nie ma dobrej passy w dc. A tym razem
    wkurwili cześć swoich i tych co normalnie mają politykę w dupie.

    > Raz na tydzien poprzec mozna, ale skoro oni wszyscy slusznie protestuja,
    > to czemu konczyc ?
    > Protest permanentno-rotacyjny :-)

    No i był regularny. Dopóki nie stał się sportem ekstremalnym. Wiesz nie
    wszyscy lubią się napierdalać z policją i zakładać lokaty na 30k...

    --
    Shrek