  • Data: 2020-12-23 19:01:02
    Temat: Re: Wjeżdzanie w pieszych [protestacyjne wtargnięcie na jezdnie]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5fe3542a$0$524$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 23.12.2020 o 14:56, J.F. pisze:

    >W słusznej.

    Slusznosc oceniasz ty.

    >Zaraz zaraz, podsumujmy, chodziłeś do szkoły, potrafisz czytać i
    >pisać, więc powinieneś również nabyć umiejętność odróżnienia sprawy
    >słusznej od niesłusznej.

    >Podam przykład.
    >a) sprawa słuszna
    >protest przeciwko niewolnictwu
    >b) sprawa niesłuszna
    >protest właścicieli niewolników przeciwko zniesieniu niewolnictwa

    Hm, to chyba zalezy, czy sie jest wlascicielem, czy niewolnikiem :-)

    A protest przeciwko podatkom ?
    Bo to taka nowoczesna forma niewolnictwa :-)

    >Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.
    >To nie jest przypadek, że sprawy słuszne w/g Kwiatka są zbieżne ze
    >sprawami słusznymi obiektywnie. Ja nie spałem na lekcjach w szkole.

    Ale to nie byla szkola z poludniowych stanow Ameryki Polnocnej :-)

    >Tylko twój urojony bóg raczy wiedzieć, co chciałeś przekazać pisząc
    >"w sprawie faszystowskiej"... Sprawy faszystowskie są różne.
    >Musiałbym być idiotą żeby protestować np. przeciwko historykom
    >badającym różne sprawy faszystowskie.

    No tak mi sie wydaje, ze wielokrotnie odmawiales praw "faszystom",
    wiec chodzi o sprawy, o ktore im chodzi :-)

    I znow - ocenia Kwiatek ...

    >Żeby było ci łatwiej zrozumieć, to podam przykład sprawy
    >faszystowskiej, gdy protest obywateli jest słuszny (w/g Kwiatka oraz
    >obiektywnie), oraz sprawy faszystowskiej, gdy protest jest (w/g
    >Kwiatka i obiektywnie) niesłuszny.

    >a) sprawa słuszna
    >protest przeciwko faszyzmowi
    >b) sprawa niesłuszna
    >protest przeciwko zakazowi głoszenia poglądów faszystowskich

    >Dlaczego a) jest słuszne i dlaczego b) jest niesłuszne możesz się
    >dowiedzieć z podręcznika historii.

    No chyba, ze jest to USA, gdzie faszyzmu nie doswiadczyli, a sady
    jakos nie chca sie wdawac w ocene pogladow, tylko patrza w
    konstytucje - kazdy ma prawo glosic swoje poglady.

    >Protestowanie przeciwko faszyzmowi jest uciążliwe tylko i wyłącznie
    >dla zwolenników faszyzmu. Więc tak, taki protest powinien być dla
    >nich możliwie najbardziej uciążliwy.

    Czyli ja mam cierpiec, mimo, ze wcale nie jestem zwolennikiem.
    Tylko uwazam, ze przy ilosci tego faszyzmu w Polsce, zbyt uciazliwe
    protesty antyfaszystowskie sa ... uciazliwe.
    Tzn bylyby, bo w zasadzie to zadnego nie trafilem.

    A nie mozecie protestowac gdzies pod siedziba TVP ?
    Albo TVP i TVN - ktoras stacja pokaze na antenie :-)

    >Nie.

    >Jeżeli protestują w słusznej sprawie, to tak właśnie powinno być.

    Oczywiscie ze w slusznej. Kobiety za aborcja, ksieza przeciw, gornicy
    w trosce o prace i pensje, rolnicy w trosce o prace i dochody,
    pacjenci w trosce o zdrowie swoje, lekarze w trosce o zdrowie
    pacjentow, nauczyciele za lepsza szkola, uczniowie za lepsza szkola...

    >Nie. to nie jest tylko moje zdanie.

    >No i?

    I tylko ty masz slusznosc ..

    >Tu masz wyjaśnione bardzo przystępnie jak to się dzieje, że obywatele
    >mogą mieć różne zdania, a prawda nadal nie leży po środku:
    >https://naukowy.blog.polityka.pl/2007/01/03/zludne-
    madrosci-ludu/

    Ale to w zasadzie nie na temat, bo sie skupia tylko na logicznej
    analizie powiedzenia.

    Jedni chca w tej sprawie "wolnosci dla kobiet", a drudzy "ochrony
    dzieci poczetych".
    Kto ma racje? Podaj przyklad ze szkoly :-)

    blokowal-autem-furgonetke-pro-life-opublikowal-nagra
    nie/m0mp1eg,681c1dfa

    >Zgadnij.

    Ja tam widze, ze aktywisci silowo zablokowali furgonetke, ktora
    pokojowo prezentowala swoje poglady.

    W innych sprawach to sie nie podobalo, ze furgonetka przez megafony
    zaklocala cisze dzienna ... ale tu megafonow nie slysze.

    W jeszcze innej sie niektorzy poczuli oczernieni trescia ... no coz
    maja prawo.

    A jak pare innych osob zablokuje samochod aktora, i zacznie udawac, ze
    im sie samochod zepsul ?
    I przetrzymaja pare godzin ... czekajac na naprawe ?

    A sens akcji ? Zaden ?
    Bo co za roznica, czy furgonetka jedzie, czy stoi na widoku, a
    "szopka" wzrok przyciaga ?
    W tunelu bylo zablokowac :-)

    A jak aktor te furgonetke podpali, czy opony przebije, to oczywiscie
    tez bedzie slusznie ?

    A przeciez on chce dzieci zabijac :-)

    J.