  • Data: 2020-12-22 17:38:50
    Temat: Re: Wjeżdzanie w pieszych [protestacyjne wtargnięcie na jezdnie]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cały szereg. Przykłądowo najlepiej byłoby iść o wyborów. Ma to tę wadę,
    > że nie za bardzo obecnie jest na kogo zagłosować, a przynajmniej w
    > tamtych wyborach nie za bardzo było. Można protestować na jakimś placu -
    > tych kilka w stolicy chyba mamy. Na deptaku. WYdaje mi sie, ze istn ieje
    > z tuzin mądrzejszych rzeczy, niż siadanie na przypadkowym przejściu dla
    > pieszych i w**nie randomowych kierowców.

    Dajmy na to na jakimś placu ze schodami? Albo przed domem naczelnika? A
    może jak chcemy zaprosestować przeciw kretynizmowy ministra od edykacjhi
    to przed menem? A nie wróć - wszędzie tam stoją kulsony i robią łapanki
    demonstrantów albo nawet jak ktoś z zakupów wraca ze srajtaśma... Już
    wiem - p.o.remier mówił, żeby w internetech protestować.
    > Albo da po przysłowiowym ryju siedzącemu - czego nie pochwalam, ale po
    > prostu rozumiem.

    Tak wiemy...

    > Wiesz, ale te kobiety nie są jakoś wyłączone spod odpowiedzialności.

    No dobra - a co one robią złego? Bo jak wiemy zakaz zgromadzeń jest z
    dupy wzięty i ogarnąć to powinien o ile nie szeregowy kulson, to jego
    przełożony już na 100%.

    > Ale co to ma do rzeczy. Zastanawiam się nad możliwością pozwania
    > robiącego jakąś nielegalną blokadę przez osobę, którą poniosła po prostu
    > stratę.

    Pozywaj.

    --
    Shrek