  • Data: 2020-10-30 23:37:25
    Temat: Re: Wjazd samochodem w ludzi.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 30 Oct 2020 16:10:25 +0100, Shrek napisał(a):

    > Nieprawda. Chciałem tylko przejechać na drugą stronę i jeśli żadnego nie
    > uszkodziłem to ledwie wykrocznie drogowe. Chcesz powiedzieć, że
    > zerokurator był stronniczy czy telekulson kłamie? ;)

    No toz przeciez pytalem czy masz pancerny samochod.
    Bo jak nie, to sie juz nie bedzie liczylo co chciales, a tylko to co
    kulsony chcialy :-)

    P.S. Czy mi sie wydaje, czy kulsonom ograniczono prawo do strzelania?
    bo dawniej jak probowales policjanta przejechac, to on mogl strzelac
    do oddalajacego sie samochodu. A cos ostatnio slyszalem, ze juz nie ..

    J.