  • Data: 2020-10-31 08:43:51
    Temat: Re: Wjazd samochodem w ludzi.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ilu prawdziwych wojowników widziałeś na demonstracjach? Jak ktoś jest
    > wojownikiem i ma jakiekolwiek pojęcie o taktyce, umie walczyć,

    Wczoraj byli - normalnie zawodowcy, oznaczeni, z taktyką i planem,
    prawdziwi twardziele - taki to i babce przypierdoli i seniora zagazuje,
    nie to co jakieś miękkie julki co to nawet kierowcy nie wpierdolą. Mam
    nadzieję, że po tym twoje życie jest spełnione.

    PS - ale mocni to tylko w ofensywie i z zaskoczenia byli, bo jak kilku
    zaczeło im oddawać na degolu to zapodawali tyły gonieni przez tłum
    julek. Policja niestety, mimo twojej tęskności za prawdziwymi fajterami
    na demonstracjach, nie brała specjalnie udziału, bo była związana w
    kotle na żoliborzu.

    --
    Shrek