  • Data: 2020-10-31 07:02:11
    Temat: Re: Wjazd samochodem w ludzi.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.10.2020 o 23:07, J.F. pisze:

    > rozjechac nie, przeciskac sie - zakazu nie ma.

    Jest - kto sprowadza niebezpieczeństwo w ruchu lądowym czy jakoś tak.

    > Skoro przejechal i nikogo nie rozjechal, to widac byla luka.

    Skoro ktoś po tym przejeżdzie zostął na asfalcie to jednak nie było.
    Ponowie pytanie - jak przejadę przez kordon kulsonów, to zanczy że była
    luka i ogólnie wolno. Bo ciarka robił cholewę z mordy, że wszyscy są równi:P

    > Moze maja lepszy film, a moze nie maja wcale i usiluja jakies
    > wykroczenie wcisnac :-P

    A może są po prostu politycznymi kurwami. Sam nie wiem;)

    > Skoro baba nie byla nawet poszkodowana ...

    Skoro była w szpitalu to chyba jednak...

    > Zreszta jak patrze na ten film, to sie zastanawiam, czy w ogole bylo
    > jakies zdarzenie ...

    Skoro ty oglądając film nie wiesz, to tym bardziej kierownik na żywo nie
    wiedział. A spierdolił. Już za to należy się sroga kara.

    > Nie po to wladza zone zwolnila, zeby teraz dac ci wygrac :-)

    Zasadniczo to nie do końca prawda. Zwalniała, żeby swoich zatrudnić.
    Zatrudnili to teraz mogą i przywracać - w czym problem - ty płacisz.

    Raczej nie po to sądownictwo zawłaszczali, żeby obywatele wygrywali. No
    ale sąd najwyższy zrobił im psikusa, banaś poprawił. Tyle że można po
    prostu nie wyznaczyć terminu...

    > Agencja panstwowa, i odpowiada za nia skarb panstwa ... chyba ..

    Za nieistniejącą też?

    --
    Shrek