  • Data: 2023-07-12 14:33:25
    Temat: Re: Wiarygodność biegłych
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 11 Jul 2023 23:36:36 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Tez tak myślę. Więc musiałaby dzieciaka podnieść z progu niżej, albo
    > nachylając się go przytrzymać. Babci może nie być zbyt łatwo.

    Jesli dobrze zgaduje jak to było, to w srodku tylko stopa została.
    Trzeba by za nią chwycic i podciągnac w góre, zeby sie o torowisko nie
    obijał. A to moze nie byc latwe jak drzwi sciskają gumowymi
    uszczelkami.

    > One się składają do wewnątrz?

    To chyba nie dokladnie ten typ, ale jakos podobnie
    https://www.youtube.com/watch?v=h2kEltOYfuQ
    Slyszycie jakis sygnał ostrzegawczy?

    u gory jest prowadnica i wodzik na krawedzi.
    https://www.youtube.com/watch?v=VP8YkeTa5dY
    i tu sygnal jest ... ale nie zawsze, bo 0:45 nie ma.

    i widok od zewnątrz
    https://www.youtube.com/watch?v=etr2vcfoXk0
    dzwonek chyba kogos denerwował.

    > Pewnie bym chwycił dziecko, żeby nie wysiadało,

    Tak to jakos musiało wyglądac, ze babcia spóżniła wysiadanie,
    w ostatnim momencie dziecko wysiadało, motorniczy juz zamykal drzwi,
    babcia nie zdązyła.

    >albo rękę wsadził miedzy skrzydła.

    Jak masz solidną. Bo inaczej, to drzwi sie zamkną, wyłącznik krancowy
    potwierdzi, a ty nie bedziesz mógł nic zrobic, bo bedziesz mial
    uwięzioną rekę.

    Ramieniem sie zaprzec, to sie nie zamkną.

    J.