eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWażność karty gwarancyjnej › Re: Ważność karty gwarancyjnej
  • Data: 2008-07-31 06:56:40
    Temat: Re: Ważność karty gwarancyjnej
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 31 Lip, 08:21, Johnson <j...@n...pl> wrote:
    > g...@g...com pisze:
    >
    > > Czy mogę w jakiś sposób wyegzekwować naprawę gwarancyjną, czy raczej
    > > zapomnieć o tym i naprawiać we własnym zakresie?
    >
    > A czy gwarancja jest na pewno konieczna ? Nie jesteś konsumentem ?
    >
    > --
    > @2008 Johnson
    > Imperare sibi maximum est imperium

    Nie opisywałem szczegółowo sytuacji - chodzi o to że gwarancję mam na
    12 m-cy które minęło, ale ponieważ w tej serii notebooków zdarzały się
    wadliwe baterie, to Lenovo przedłużyło o dodatkowe 6 miesięcy okres
    gwarancyjny na samą baterię.
    Czyli wina leży po stronie producenta, a w ramach rękojmi, lub
    niezgodności z umową w sprzedaży konsumenckiej, musiałbym dochodzić
    praw u sprzedawcy - zgadza się?

    Pozdrawiam
    GS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1