eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWażność karty gwarancyjnej › Re: Ważność karty gwarancyjnej
  • Data: 2008-07-31 17:19:06
    Temat: Re: Ważność karty gwarancyjnej
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    g...@g...com pisze:

    > Czyli wina leży po stronie producenta, a w ramach rękojmi, lub
    > niezgodności z umową w sprzedaży konsumenckiej, musiałbym dochodzić
    > praw u sprzedawcy - zgadza się?
    >

    Tak, ale tam jest "gwarancja" [niezgodność z umową] na 2 lata.
    To że wina leży po stronie producenta, nie ma znaczenia dla
    odpowiedzialności sprzedawcy. A może nawet jest to korzystne bo nie
    będzie trudno udowodnić wady. A sprzedawca ma regres do producenta.

    Więc jeśli jesteś konsumentem, to wal do sprzedawcy. Tak myślę.

    --
    @2008 Johnson
    Imperare sibi maximum est imperium

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1