    From: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ważne ostrzeżenie na temat Zrzeszenie Prawników Polskich
    Date: Sun, 27 May 2007 12:52:03 +0200

    Michał napisał(a):

    > Czego moderowanie komentarzy jest dowodem? Chyba tylko samego moderowania.
    >
    > 1. Z pomówieniami nie walczy się w komentarzach a w sądzie. I to do mnie
    > przemawia, że zrzeszenie i były prezes do tej pory nie bronili się.

    co nie znaczy ze zamkniecie pyska zwyklemu uzytkownikowi netu ktoremu
    sie nie podoba takie przesdtawianie sprawy jest ok.
    Mnie sie np nie podoba fakt zamieszczenia bylego min. sprawiedliwosci
    na stronie wraz z 'znanym sedzia' bo to wywoluje wrazenie jakby poziom
    moralny obu tych panow byl taki sam.
    Ciekawe czemu nie ma o ZIobro i jego rznieciu glupa przy doniesieniach o
    poplenienych przestepstwach przez czlonkow jedynej slusznej partii, np
    sprawy tasmy renii, stanal przed kamerami i oswiadczyl ze on tu
    przestepstwa nie widzi, mimo iz wczesniej negatywnie rozpatrzyl skarge 2
    innych osob z innych partii ktore zostaly przez jego podwaldnych o takie
    samo przestepstwo popelnione w bardzo zblizony sposob oskarzeni.
    Tu juz mamy niedopoelnienie obowiazku (brak reakcji na tasmy reni) lub
    przekroczenie uprawnien w przypadku tych dwoch panow jezlei faktycznie
    jego zdaniem tu nie ma przestepstwa.
    Gdyby tak sie zachowal (a nie zachowalby sie co mielismy okazje zoabczyc
    na przykladzie Lwa Rywina) byly min. sprawidliwosci, zaraz by sie na tej
    stronie znalazl, a dzis zapewne prze pol polski jak scierwo by zostal
    przecagniety oczywiscie przed kamerami.

    > 2. W komentarza widzę także negatywne, przeczące.

    yhy, na forum ziobro tez, ma to wywolac wrazenie ze niby strona jest
    obiektywna. Wyslij 4 rozne komentarze z czterech adresow ip, 2 na
    korzysc a dwa krytykuajce strone, zoabzcmy ktore sie pojawia.

    > 3. To chyba normalne, że komentarze są moderowane. Najłatwiejszy sposób
    > na znalezienie haka na krytyka to właśnie znalezienie pomówień albo
    > nakłąniania do przestępstwa w wypowiedziach innych osób w serwisie.
    > Sprawa bytowska przykładem.

    nie wiem jak sprawa bytowska wygalda ale jezlei forum nie jest
    moderowane a administrator nie zostal skutecznie powiadomiony o
    o fakcie zameiszczenia postu ewidentnie pomawiajacego czy
    zneiawazajacego , nie moze on wowczas poniesc odpowiedzialnosci karnej,
    i wynika to wprost z zasad owpoeidzialnosci karnej,
    jezlei tam bylo inaczej jest to naduzycie.

    --
    "W dniu radosnym zmartwychwstania niechaj układ Cię osłania. Niech Cię
    czeka samo dobro, niech los strzeże Cię przed Ziobrą, niech Cię CBA nie