  • Data: 2007-05-27 11:08:45
    Temat: Re: Ważne ostrzeżenie na temat Zrzeszenie Prawników Polskich
    Od: Michał <n...@n...cry> szukaj wiadomości tego autora

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > co nie znaczy ze zamkniecie pyska zwyklemu uzytkownikowi netu ktoremu
    > sie nie podoba takie przesdtawianie sprawy jest ok.

    To jednak jest to prawie niezbędne. Kwestia ta jest sprowadzona tylko do
    dwóch alternatyw:
    - moderacji _przed_ upublicznieniem;
    - moderacji _po_ upublicznieniu;

    > yhy, na forum ziobro tez, ma to wywolac wrazenie ze niby strona jest
    > obiektywna. Wyslij 4 rozne komentarze z czterech adresow ip, 2 na
    > korzysc a dwa krytykuajce strone, zoabzcmy ktore sie pojawia.

    Nie twierdzę, że są obiektywni. Wręcz przeciwnie, ewidentnie są
    subiektywni i negatywnie nastawieni do omawianych ludzi i zrzeszenia. Co
    nie przekreśla zasadności.

    > nie wiem jak sprawa bytowska wygalda ale jezlei forum nie jest
    > moderowane a administrator nie zostal skutecznie powiadomiony o
    > o fakcie zameiszczenia postu ewidentnie pomawiajacego czy
    > zneiawazajacego , nie moze on wowczas poniesc odpowiedzialnosci karnej,
    > i wynika to wprost z zasad owpoeidzialnosci karnej,
    > jezlei tam bylo inaczej jest to naduzycie.

    1. O sprawie karnej redaktora naczelnego Gazety Bytowskiej afair
    wypowiadałeś się.
    2. Sprawa dotyczyła wypowiedzi na forum, które nie było moderowane. Nie
    ustalono autorów na podstawie IP, więc prokuratorek oskarżył redaktowa
    naczelnego na podstawie prawa prasowego.
    3. Gazeta afair jest dostępna tylko w internecie, z prasą (papierową) ma
    tylko wspólną nazwę.
    5. Proces został warunkowo umorzony na dwa lata.
    4. Oskarżony właśnie złożył apelację domagając się uniewinnienia.

    6. Więcej opisuje sam zainteresowany: www.gby.pl, śledzi też Vagla.
    7. Twierdzi, że prokuratorek generalnie szukał haka po jego konflikcie z
    miejscową 'elytą'.

    --
    pzdr